17 października 2016


Postanowiłam zabawić się w gposie z nowymi filtrami i zrobić animację. W Coerthasie, bo to chyba moja ulubiona miejscówka, a że jeszcze robiłam visty to już w ogóle.



,
Zabawny fakt: po raz któryś zmieniłam jej wygląd przez ten miesiąc co gram. Tak jak wygląda teraz było zmotywowane przez fckowe rozmowy o ruszu, świnkach i rekrutacji ludzi. Oh well. Podoba mi się to jak wygląda. Kjutna Viallka, tego dawno nie było. Co do głównych questów to nie zrobiłam ich. Tzn. stanełam po dungeonie i jakoś o. Zbieram na broń i derpuje. Szczerze mówiąc aura mnie nudzi i denerwuje. Za sprawą adminki. Co z tego skoro chce wprowadzić nowy content skoro ludzie narzekają, próbują coś zrobić, ale jest zajęta drugą grą. Welp. Herp derp. Wróć: 2x exp weekend. Still nope. Still final. Nie. Ta gra, tzn ak coraz bardziej mnie wnerwia.

Z rzeczy jeszcze fajnalowych:

Zdobyłam apartament w Miście! Hurra! Od zawsze chciałam mieć tam dom czy coś. Minionki się powoli zdobywa, ilvl się buduje, powoli i na spokojnie wszystko, chociaż czasami mam lenia i nic mi się nie chce, ale jestem zaciągana w różne miejsca i tyle z mego lenienia się.


Ale niektóre visty są naprawdę ładne. :3

Z tym kończę wpis. Zostaje mi lvlowanie innych klas, inne bzdety, Tsukino, tworzenie ich historii (stety bądź niestety gej kot ma crasza na Vialluśkę. Jak to się stało, to nie wiem, ale zaczęło się samo układać i już tak zostało) no i Zenek w końcu doczekał się tego by wylądować w Gridanii jako Lancer. <3 

1 komentarz:

  1. Bardzo ładne animacje! Chyba już wiem kogo poproszę o pomoc :) A tak poza tym to miło Cię widzieć ponownie w internetach :)
    u mnie drobna zmiana adresu: http://czasy-szkolne-final-fantasy7.blogspot.com/

    A, dodaję do ulubionych jakby co :)

    OdpowiedzUsuń