26 stycznia 2016

Wpisy odnośnie czternastki się zrobią i to conajmniej ze dwa. Bo realm reborn i  heavensward. A na dzień dobry:



Smokowata Vialluśka jako astro! Lubię te kolory.
Właściwie mój drugi miesiąc fajnala leci, a ja robię wszystko (no prawie), bez odblokowania The Vault. Nie dość, że dungeon wredny, to jeszcze jakiś czas temu narobiłam sobie mega spoilery i umieram. Postaram się pójść tam dzisiaj, albo jutro i wyposażę się w chusteczki czy cuś. A Sastasha jako astro przed snem była wybitnie szalona i trudna. Tank pullował wszystko co się dało, co skutkowało ciągłym "lecz, no szybciej cooldownuj! Bo mi za chwilę party umrze!" A swiftcast niestety nie działał. Były ze dwie albo trzy sytuacje, gdy tank wziął za dużo przez co, któreś z nas by umarło. Ale w sumie nie narzekam, bo to dość ciekawe przeżycie. A job questy dla rogue zwyciężają. I kocham szefa tej gildii. A klasa sama w sobie dobra.

Teraz z innej beczki, taki mały rant, hejt czy co to tam:
jak wywołać burzę a ak.to fandomie? Napisać, żeby plejerzy przestali tam grać bo to shiet nic nie warty i jakim prawem supportujemy to.
*fejspalm*
Nie podoba mi się to całe decydowanie, co powinnam a czego nie. Zazwyczaj nie wpierdzielam się w dramy, ale ta mnie wkurzyła i pomimo tego, że nie gram w aurę od jakiegoś czasu, to jednak moim obowiązkiem jest bronić prywaciaka. Jeśli miałabym się rozwodzić czemu jest lepsza, ect. to by to zajęło cały wpis, a na to nie mam ochoty. Prosta zasada: nie podoba ci się? W porządku, każdy ma swoją opinię, ale nie decyduj za ludzi. Nie rozumiem skąd się biorą tacy ludzie i po co wywołują dramy. Dla mnie to głupota, na którą chyba nie ma lekarstwa i jak na razie przyglądam się co tam z tego wynika. W sumie: hipokryzja ze strony panny, gdyż gada nagle: jakbyście się czuli jeśli wam by skradziono pracę nad którą spędziliście wiele miesięcy", a tu znajoma zauważa, że panna bierze obrazki z pewnej strony, gdzie w większości nie ma źródeł i sama ich nie podaje. *fejspalm z przytupem* To z nami coś nie tak czy z kim? Chyba poziom zdebilowacenia zaczyna przekraczać pewne normy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz