6 grudnia 2015

Not interested - pierwszy trailer rimejka!

Ten tydzień był okropny dla mnie i fizycznie i emocjonalnie z wielu powodów, jednakże stało się coś wspaniałego. Akurat pisząc ten wpis siedzę na tumblrze i rebloguję rzeczy bo o mamo! Parę minut przed t weszłam na tumblra i pierwsze co mi wyskoczyło to nowa notka z oficjalnego konta sqee. I jako że było powiedziane, że w grudniu dostaniemy więcej informacji, to akurat z początkiem miesiąca zapomniałam o tym zupełnie i wyszedł suprajs. Suprajs w postaci pełnometrażowego, oficjalnego trailera z rimejka fajnala siódemko wraz z gejmplejem! Pierwsze co zrobiłam: oglądałam i nie mogłam przestać się uśmiechać. Zaczęłam po cichu piszczeć i podskakiwać na krześle a następnie capsem napisałam na gildii: " omg wypuścili trailer rimejka fajnala siódemki"! Nie mogłam się powstrzymać, a poza tym parę osób też lubi tę serię. Usłyszałam, że "nie przeżyję śmierci Aeris po raz kolejny". Następnie przeprosiłam za spam na co usłyszałam, że nic nie przebije until dawnowego. xD Pozdrawiam cię, Zei! Miałam taką ochotę krzyczeć z radości... naprawdę. Jeszcze zawołałam Daniela i gdy oglądał ten trailer cieszyłam się jak debil.
Wiem, że podobnie zareagowałam na wieść o rimejku, jednakże myślę, że jednak gdzieś głęboko nie mogłam do końca uwierzyć, że jednak to się dzieje naprawdę. Ale teraz widząc ich twarze, prawdziwy gejmplej, te znane i ukochane sceny to wydaje się nierealne! W końcu minęło tyle lat... a ta część była pierwszą jaką widziałam i pokochałam. Wychowałam się na niej i dzięki niej poznałam ogrom wspaniałych ludzi, a teraz dostajemy pełnoprawny rimejk. W sumie, gify nadchodzą! 

Cloud będący Cloudem:




Aż zachciało mi się zagrać w siódemkę.

Jessie i Biggs!




Przepraszam, ale pójdę popłakać ze szczęścia. ;;

Barret!


I te hot sunglasses bejb.

I voice acting! I action combat! Tak dużo dobrego! I ten moment na trailerze, w którym Cloud ma swoje "schizowe momenty". Trudno było tego nie zauważyć, po przegraniu tylu lat w tę grę, jak i w crisis core i tak dalej.
Z każdym nowym trailerem będę umierać i pisać tutaj. Bo inaczej się nie da. Jestem szczęśliwa jak diabli i pewnie jutro z dziesięć razy obejrzę te video. Jeszcze woczraj narzekałam Rowerkowi, że nie mogę rysować, bo o, nie da się, a teraz chyba wiem na czym się skupię. Teraz przepraszam bo fangirlowanie na tumblrze czeka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz