28 listopada 2015

Jako że, miesiąc się zbliża ku końcowi, a notka prawidłowa się pisze (serio! Jeszcze ta o fajnalu 14!), to postanowiłam coś nabazgrać, bo mam ochotę. Prawie po 4 tygodniach bez netbooka, mogę swobodnie bazgrać tutaj, czytać, etc. Muszę rzec jedno - że zasilacze są strasznie drogie, a na allegro nie było. *herp derp why allegro, whyyy* A czemu wzięło mnie na wpis o xiv? Prawdopodobnie wykupuję na święta i w urodziny mam zamiar spędzić cały dzień w tej grze. Stęskniłam się, a poza tym widziałam spoilery dotyczące heavensward (przysiągłam sobie, że nie będę robiła sobie spoilerów, ale po wejściu na tagi i to jeszcze po tym jak wszedł patch 3.1 to zostałam zaspoilerowana. Mogę rzec tyle - nieeeee Haurchefant---. I yay bo Thancred!) i jeszcze bardziej mnie wzięło, tak więc pożegnam się z pieniędzmi.

Pierwsze co zrobiłam po powrocie do mojego komputera - zmiana tapety z suikodenowej na... no:


Nie mam manii. Nawet nie wiem czemu, lubię ten rysunek (może to dlatego, że Zen...). Na  wspólnym komputerze, też go mam na tapecie. W sumie tak myślałam i mam szkice czy rysunki, które mi się podobają, pomimo upływu czasu - do tej pory mam na deviacie Irię, z Noctisem i Vexem. I pomimo tego, że nie wygląda to tak dobrze, to jednak lubię ten "piece of art" czy cuś. Myślałam nawet nad narysowaniem go ponownie, ale jakoś nie potrafię się za to wziąć. Dzisiaj spróbuję coś zrobić, ale nie wiem czy dam radę, bo mam mega zastój. Obiecałam nawet sobie, że narysuję coś na urodziny mej waifu z ak i mam jeszcze czas, ale kurde. Nie mogę. Tak jak chcę narysować Lunara z carbunclem i Vialle wraz ze swoim Topazowym i Moonem, ale nie idzie.
A i jeszcze co do ak.to:
mam wrażenie, że na forum jest jakaś cholerna elita. Nie jesteś znany- ignorują cię na sb, tudzież napiszesz coś w żartobliwy sposób i już ludzie na ciebie najeżdżają, ale jak ktoś napisze coś podobnego na trade czacie, czy wc nie ma hejtu. Witasz znajomych? Ignor, ahahaha. Może zamiast swego nicku, którego używam od lat, powinnam pyknąć Zenard i bylo by inaczej, no, ale sygnatura chyba nie starczy. Powoli ta społeczność mnie denerwuje, jeśli nie hejty, to obrażanie postaci bo myślą, że jesteś afk. Chyba naprawdę wolę fajnala i te randomowe dungeony, bo to przeżyję raz na jakiś czas. A co do 14 po raz kolejny:


*pssst, lalafelleek craftuje* a tu źródło.

Powinno być nsfw. XD To fajnal, nigdy nie wiesz na co trafisz, ie - tańce godowe męskich Miqo, na przykład. Albo rzucanie się śnieżkami przed ostatnim bossem w dungeonie z random party. : D Albo nawet leczenie postaci, która solowo bije bossa elitarnego- nawet jeśli jesteś summonerem i nie hilujesz tak dużo jak whm czy schoolar, to jednak wdzięczność plejera i jego machanie na do widzenia i w ramach dziękuję jest... cholernie miłe. Bądź też jak biijesz kogoś i jakiś random plejer hiluje ciebie czy rzuca protect. W aurze z tym się nie spotkałam jeszcze nigdy.W sumie, może tak jest bo to moogle i nie ma prawie dram. W każdym razie co by to nie było- czekam na połowę grudnia, by móc wykupić abonament i trudno. Ak poczeka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz