16 czerwca 2015

!!!!!


Nie każcie mi pisać nic. Po prostu... RIMEJK FAJNALA 7! ;____; Mamo, to było najwspanialsze przebudzienie eva! Nie mogę, ten hype to wszystko... AAAA! Ręce mi się trzęsą i nie potrafię normalnie tajpić. Jeszcze nie płakałam, ale to chyba prędzej czy później nastąpi. Boru! Fandom się rejunajtuje ponownie, takiej dawki fajnala na deszbordzie nie widziałam wieki *no i Gackt jako Gen przed obudzieniem orz* Teraz nie ma ucieczki, nopenopenope! No i ponownie śmierć Aeris i Zacka *nie shandluję tego* Cid i jego herbacia, chocobosy! Honeybeee manor! Sephiroth i Nibelheim! Gongaga! ;___; Gold Saucer, Costa del sol! Dużo tego! No i Shin-Ra! A co by podsumować tę wieść: 

"There are so many people shoving buster swords up their butts tonight that Angeal would like to remind us all that such activity cause wear and tear, and is neither honorable nor physically safe. He’d like to remind you that he is not responsible for the state of your assholes afterwards and he’ll be sending you a bill to pay for cleaning all the, uh, rust off"










1 komentarz:

  1. Yay, rimejk Fajnala :3 Może wreszcie zagram, bo dotychczas próbowałam tylko Piątki i Szóstki i były fajowe, ale posysałam. No ale ja posysam w każde vidya, więc dziwnym nie jest.

    OdpowiedzUsuń