6 lipca 2012

Umrzyj za komedię!


Jakąś taką pustkę czuję. Jest już po czwartym lipca, a dopiero co zaczęłam przeżywać disband YFC. Co prawda, przecież żyją i mają się dobrze, ale zdążyłam się już do nich przywiązać, nooo.I właśnie tego nie lubię u siebie: zbyt szybko się do czegoś tudzież kogoś przywiązuję. Mam nadzieję, że wrócą w miarę szybko, ale to czas pokaże. Z tego co czytałam, Gackto rzekł, coś w stylu: " Do zobaczenia w Hollywood", a więc zapewne będzie brał udział w najnowszym filmie o Wolverine'ie. Czyli że co? "Fak je X Men?" Jeszcze czego! XD" Wystarczy, że przez trzy lata ostatniej klasy podstawówki wielbiłam serię pana Lee. A potem mi jakoś zbrzydło i przeszło, o. Były to cholerne złe czasy, oj bardzo złe, ale na szczęście minęły, a potem nastała era Gackto. Ah, to już sześć lat... Jak ten czas szybko leci, aż się coraz bardziej boję. Ale w każdym bądź razie: gdyby Fade daliby koncert w Polsce, to chciałabym na nim być. Co tam... mógłby być nawet w Warszawie, czy gdzie tam, ale chciałabym wielmożnie pojechać! Najwidoczniej pokładam zbyt wielkie nadzieję, ale można.
W sumie, to mogłabym obejrzeć po raz czwarty "Bunraku", ale tak szczerze mówiąc samej mi się nie chce. Jakoś nie mam kogo zwerbować i czuję się z tym bardzo źle, ot co! Pewnie ludzie pomyślą, co to za wariatka, że czwarty raz chce obejrzeć jeden i ten sam film w przeciągu paru miesięcy. Chyba jestem dobrym przykładem wielkiego debila, bo nic innego nie przychodzi mi do głowy.
Le ded nał :

Zjeżdżając z tematu Gacusiowego, to przypomniałam sobie coś. Zaczęłam grać ponownie i to od nowa w "Pokemon Crystal" na telefonie. Kocham tę grę i pokemony! W każdym razie: trzeba było nadać imię swemu chłopkowi, najśmieszniejsze było to, że w propozycjach na pierwszym miejscu wyskoczyło mi piękne i jakże wdzięczne imię: " Jon". Skąd ja to znam, no skąd... XD" I mam zaciesz jak gram. Takie małe coś, a jak potrafi podnieść na duchu! Byłabym jeszcze szczęśliwsza, gdybym miała słuchawki. Nawet najzwyklejsze, bo bratowe również zdechły. Kolejny powód do niecieszenia mordy.
*załamała się* Koleżanka do mnie napisała, że może wpaść we wtorek, gdy jej wysłałam trailer usłyszałam : "Eeeeee! To nie komedia xD". Nic takiego nie mówiłam, że to komedia, ani nic. Czuję się jakby ktoś mnie walnął krzesłem w potylicę, tak, że podnieść się nie mogę. Zdecydowanie z ludźmi jest coś nie tak, aniżeli ze mną.

2 komentarze:

  1. Jaaaaaa, już myślałam, że się w życiu nie zaloguję! Zapomniałam hasła! O.O Ale wsio okej, wsio okej! Wybacz, że znowu długie milczenie było z mej strony, ale stworzyłam sobie nową stronkę z opowiadaniami moimi... niestety jest to yaoi, więc... jak będziesz chciała to ci dam linka, ale do niczego nie zmuszam ^^. Ale ogólnie... Hahahah, chciałabym zobaczyć Gackto w roli jakiegoś X-Mena XD Ciekawe jaką moc by mu dali xDD Hahahaha, kurczę jak o tym pomyślę, to mi się śmiać chce, hahaha! XDDD Ty no, ale z drugiej strony on coś ostatnio dużo wokół filmów się kręci, albo mi się tak zdaje i noooo ja też tęskniem za YFC właściwie to w dalszym ciągu jakoś do mnie nie dociera, że ich już niet, no ale... oby byli zdrowi i się mieli dobrze i się nie przemęczali zbytnio jak nasz Gackto ;3 Co do filmu... a weź się nie przejmuj ja wczoraj po raz 6 obejrzałam Avengers więc nie jesteś z tym fenomenem sama ;3

    Wgl co do mojej noto to... jery, skoro taki dziki jest ten węgierski to co dopiero turecki? Albo Arabski? Albo Hindi! XD Naprawdę, chociaż nasz język dla obcokrajowców też nie jest chyba zbyt prosty. ;p
    A z nożem lepiej nie latać pod ambasadą bo nas jeszcze wisz rozstrzelają, w najlepszym zamkną w wariatkowie xDDD No chyba, żebyśmy latały z... balonikami? XD
    Wgl to by się przydało znowu napisać jakąś durnotę na tego mojego bloga... No nic, zamykam się w końcu bo gadam i gadam i w sumie chyba nie wiadomo nawet do końca o czym xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa, mój trzy dniowo opóźniony zapłon jeh! Xd
    A no to proszę: www.catyaoidreams.wordpress.com hihi ;3

    No raczej xd W sumie on pasuje na takiego badassa xd Ale z chęcią bym też go zobaczyła w dobrej roli... takiej trochę ala Sho z Moon Child ale nie do końca (czy jak mu tam było, chyba Sho nie?) I na pewno albo by miał coś fajnego, albo z pozoru kijowego jako moc XD

    Yeah, przydałoby się, żeby wypuścił coś nowego, dużego i dobrego, bo ja znowu nie mam czego słuchać na mp3! ;< Nudzą mnie już te piosenki co mam no! XD
    Wybaczam, z resztą ja mam dość sporą tendencję do narzekania. Chociaż staram się tego nie robić, ale cóż nie zawsze mi to wychodzi, więc spoko. Trochę ponarzekać każdy może xd
    Ja mam nadzieję, że się doczekamy, no bo kurcze no XD To by było dziwne jakby on nagle poprzestał tylko na tym... to nie w jego stailu chyba xd
    Avengers? Są suuuupeeeeer ;33 Loooki-sama! *////////* Polecam, chociaż powinno się przed tym obejrzeć niby Ironmana, Thora (polecam bo tam Loki i powiązane jest z Avengers dosyć), kapiatana amerykę, Hulka i coś tam jeszcze bo niby każdy film ma pod koniec coś ala zapowiedź Avengers z tego co słyszałam, ale ja obejrzałam tylko Thora xDD

    Ano jestem z Poznania, a ty? Bo też mnie to ciekawi heheh xd
    Ja póki co zostanę przy englishu, nie mam siły ogarniać innych rzeczy, a japan moge ze słuchu xD
    Cya, ja też... chociaż tam ponoć horror i koszmar tak ogółem ;p
    Nie mam weny by pisać, ale postaram się! XD
    A no ja właśnie jak zauważyłaś przy linku przeniosłam się na WordPress... Nawet mi się podoba chociaż często mi nie łączy, ale to pewnie przez mojego porąbanego neta -.-
    A wgl przeginają z tym onetem, nie mają co robić, albo nie wiem xd
    Aj tam aj tam hehe xd

    OdpowiedzUsuń