24 maja 2012

"Aj em e cziken", czyli pierwsze koty za płoty.


Oh hon hon hon. W sumie to nie mam pojęcia od czego mam zacząć, jednakże zawsze jakoś trzeba. Zmotywowana zostałam przez ciągłe awarie onetu do tego by znaleźć się tutaj. Zobaczymy jak sprawy pójdą, ale chyba nie będzie tak źle. W każdym razie: będzie to "niby dziennik". "Niby" dlatego, iż czasami nie piszę zbyt regularnie i to dlatego, no i poza tym: ogólna bleblanina o wszystkim. O trudach codziennego życia, aż po gry, Kurczaki i inne takie.
W każdym razie: witam serdecznie. :3 I zapewniam że wpisy będą dziwne. I to czasami aż nazbyt.
Tak w ogóle: jutro nico radio, a ja będę siedziała na roślinach i egzystowała nudząc się niemiłosiernie. Ostatnio pani K. kazała mi przestać rysować, pomimo tego, że miałam temat. Ugh, nienawidzę, gdy ktoś mi przeszkadza, gdy rysuję.
Dobra. Czas się chwilowo zamknąć i pożegnać się na dzisiaj, bo zaczynam marudzić, a to często kończy się czymś dłuższym i oczywiście nudniejszym.
Żegnam się dzisiaj z państwem, good night.

2 komentarze:

  1. Po pierwsze ci powiem, że... rozwala mnie Gacek na gifku w twej notce XDDD No padam, i jeszcze ta fryzurka i kapelusik, jak tak mały chłopczyk ;3 Słodki ^^ z czego to?

    Po drugie! I może od tego powinnam była, zacząć, ale no... no Gacek no! Ale wracając do rzeczy, to mi też jest miło, bo już tu kogoś znam XD Tak to zawsze łatwiej ruszyć ;p

    Po trzecie: dziękuję, dziękuję x3 Się zastanawiam nad nagłówkiem w tym stylu... bo niestety ja mam hopla na punkcie grafiki, więc nie zdziw się jak przez jakiś czas co chwilę się będzie coś u mnie zmieniać, muszę tu sobie wsio obcykać ;p
    No i jak zwykle się rozpisałam, huhu, a to od razu ci odpiszę na ostatniego koma z onetu xD

    A więc - nie powinno się od tego zaczynać zdania niby, ale co tam xd - and niestety nie wdziałam tego, muszę częściej tam zaglądać i wgl wszędzie chyba xDDD Ale ta odpowiedź jak ją przeczytałam, to ślepia wielkie zrobiłam i, że ćwe? XD
    Dziękuję, za linki :* XD Jak będę miała chwilę wolną to je sobie poobczajam xd
    Dziękuję ci, masz u mnie to samo, bo fajnie mi się z tobą gada, o! XD And nie nie grałam w to, ale jakoże mi się często nudzi to hmm, może jak mi się uda to spróbuję ;3 A no mają, wiem coś o tym hehehe ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo to będę musiała w najbliższym czasie wyczaić i sobie ściągnąć jak da radę, albo coś XD No, czyżby nasi duzi chłopcy nie wyrośli jeszcze z "bajek"? XD
    Ja osobiście nie zamierzam, Anime, J-rock forever! */////////*

    No kocham to i zaczynam poważnie myśleć nad tym jako swój zawód, albo coś... nie wiem dokładnie co to by miało być (aktualnie siedzę na organizacji reklamy, więc jest z tym to trochę powiązane), ale na pewno, żeby to było coś co lubię robić ;)

    nyu! ;3

    OdpowiedzUsuń